نتایج جستجو برای عبارت :

پلیس بهاباد دو شکارچی را دستگیر کرد

 
 
شریعتی ادامه داد: پس از بازرسی از اتومبیل شکارچیان، یک قبضه اسلحه کمر شکن دو لول، ۱۸ عدد فشنگ ساچمه، یک عدد فشنگ چهار پاره و دو قطعه کبک کشف و ضبط کردند.
علی اصغر شریعتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مأمورین یگان حفاظت شهرستان بهاباد طی گشت و کنترل منطقه، متوجه صدای شلیک تیر در حوزه استحفاظی شهرستان شده و بلافاصله به سمت محل مورد نظر حرکت و موفق به مت
کیفیت محصولات زعفران در یزد
فستیوال برداشت زعفران با همکاری روستای آسفیج،اداره میراث فرهنگی ،فرمانداری بهاباد،مدیریت جهاد کشاورزی،گردشگری و صنایع دستیبرگزار میگردد. شهرستان بهاباد در دویست کیلومتری یزد قرارداشته و جمعیت آن حدود بیست هزار نفر میباشد.
سیدجمال سجادی پور در مردادماه امسال با تشویق و تشریح امکانات زعفران و کمترین نیاز به آب و افزایش قیمت بالای آن ، اعلام کرد: زعفران استانی تولید شده به آب و هوا و منبع خاکی نیز از کیفیت بالا
نطقه مزبور از نظر آب و هوایی در ناحیه گرم و خشک با تابستانهای بسیار گرم و خشک و زمستانهای معتدل و
یا سرد کم باران قرار گرفته است بخش اعظم بارندگی در زمستان رخ می دهد.نوسانات درجه حرارت در
زمستان و حتی شب و روز بسیار زیاد است .
پوشش گیاهی منطقه مزبور با توجه به میزان بارش،وضعیت خاک و ناهمواریها در تنوع و تراکم متغیر
می باشد.این منطقه ، طبق تقسیم بندی جوامع گیاهی ایران و بر اساس تقسیمات آب و هوایی جزء منطقه ایرانی
– تورانی محسوب می شود.
از گیاهان
منطقه شکار ممنوع "کم‌کی" شهرستان بهاباد، اراضی بکر شمال این شهرستان را شامل می‌شود که به دلیل وضعیت خاص توپوگرافی، بکر بودن منطقه و عدم تغییر و تحول اساسی در رویشگاه‌ها و چشم‌اندازهای طبیعی حائز اهمیت است.
به گزارش ایسنا – منطقه یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، عمده‌ترین گونه‌های موجود در منطقه را کل و بز و قوچ و میش تشکیل می‌دهد و وجود برخی از گونه های ارزشمند نظیر یوزپلنگ آسیایی و جبیر بر اهمیت آن افزوده است.
اروس۱۹۸۴،به نقل از محمدی ۱۳۸۵ ) به بیان دیگر ، کوشش های مسئله محور شامل انجام فعالیت های مستقیم بمنظور تغییر موقعیت تنیدگی زا و پیشگیری یا کاستن از تأثیرات آن است . افراد، کنار آمدن مسئله محور را زمانی بکار می برند که باور داشته باشند میتوانند در باب مو قعیت تنیدگی ؛ زایی که با آن مواجه اند، کاری انجام دهند ( لازاروس و فولکمن، ۱۹۸۴ ؛ به نقل از دیماتئو، ۱۹۹۱ترجمه ی موسوی اصل و همکاران، (۱۳۸۷)  مقابله متمرکز بر هیجان در صدد است تا پیامدهای هیجان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها